• miri Keller

איך שכיבה על הבטן תורמת לנו?

כולנו וודאי שמענו כמה חשוב להשכיב את התינוקות שלנו על הבטן בכדי לחזק את רצועת הכתפיים, שרירי הבטן והגב שלהם.


אך מה לגבינו?


גם אנחנו צריכות לשכב על הבטן!


שכיבה על הבטן מקלה על הגב, מסייעת לרחם לחזור לחלק האחורי בבטן ולא להשפך קדימה ולנשים אחרי לידה קיסרית, שכיבה על הבטן מסייעת להחלמה של אזור הצלקת (וזה מעבר לעובדה שגם כיף לשכב על הבטן!)


שכיבה על הבטן מאפשרת לנו לעשות תרגילים פשוטים לחיזוק הגב:

שכבי על הבטן כשהמצח על הרצפה, כפות הרגלים בפיסוק והעקבים פונים החוצה, להדק את גב כפות הרגלים אל הרצפה ולהרים בעדינות את המצח ואת הידיים מהאדמה תוך כדי איסוף שרירי קרקעית האגן ונשימה.

אחר כך אפשר לסרוגין למתוח ידיים ורגליים.



מתיחות עדינות - המתיחות מחזירות טונוס לשרירי הגב ומאזנות את חוליות השדרה.

במצבים בהם את סובלת מכאבי גב , אני ממליצה לשכב בתנוחת עובר כאשר הבטן נתמכת על ידי הירכיים ויש הרפייה לשרירי הגב.


היוגה מחזקת את שרירי קרקעית האגן, הבטן והגב, מסייעת לאיזון הגוף והנפש, מאפשרת איזון הורמונלי משפרת את חילוף החומרים.


אני יודעת כמה זה קשה למצוא זמן פנוי לתרגול, ולעיתים קרובות לעומס המטלות היומיומי מתלווה גם עומס פיזי וכאבים. אני מזמינה אותך להצטרף לתוכנית האינטרנטית שלי שתסייע לך לשמור על גוף מאוזן, תלמדי איך להוריד עומס מהגב והאגן ואיך לחזק את עצמך בהריון ואחרי לידה.


מטרת התוכנית להפוך את התרגול לזמין, איכותי ומהנה עבורך, הכל לצד ליווי מקצועי ואישי שלי לאורך הדרך, לפרטים נוספים והרשמה לחצי כאן.